Tags

, , , , , , , ,

Κυριολεκτικά. Η σελίδα μου είναι στο irinigeorgi.com. Γράφω για το dating από τότε που υπάρχει αυτό το blog, δηλαδή από το 2011, και για την κουλτούρα του βιασμού, από το 2016. Επτά χρόνια μετά, αποφάσισα να γράψω ένα βιβλίο που συμπυκνώνει όλη μου τη γνώση πάνω σ’ αυτά τα θέματα που μέχρι πρόσφατα θεωρούνταν γυναικεία. Αυτός που θέλουν οι Γυναίκες: Οδηγός dating για άντρες, από μια φεμινίστρια.

mockups-design.com

Παράλληλα, έχω ολοκληρώσει κύκλους σπουδών σε Personal Coaching (ΕΚΠΑ), Συμβουλευτική (Achology Institute), Working with Men, by Terry Real & the Relational Life Institute και Compassionate Inquiry in Action: An Experiential Course for the Healing of Deep Traumatic Wounds, by Gabor Maté. Αυτή η κατάρτιση έγινε με στόχο να με βοηθήσει να ξεκινήσω επίσημα την ως τώρα άτυπη εργασία μου ως Σύμβουλος Dating, συγκεκριμένα στο φεμινιστικό dating. Απευθύνομαι πρωτίστως σε άντρες, όμως μπορώ να προσφέρω καθοδήγηση και σε γυναίκες, για ζητήματα που συχνά έχουν ανάγκη να ξεκαθαρίσουν. Περισσότερα στη σελίδα μου.