Tags

, , ,

Όλα εκείνα τα βράδια που μιλούσαμε στο τσατ, είχε γίνει ανταλλαγή καρδούλων (οι καρδούλες – των καρδούλων) για καληνύχτα, πολύ-πολύ πριν ειπωθεί το «σ’ αγαπώ». Παρόλο που εμένα «μου έβγαινε» και είχα φτάσει στο τσακ να του το πω αλλά το κατάπια περί τις 3.216 φορές. Τα θέματα εδώ είναι τα εξής αντιφατικά:

1) Ήθελα να το ακούσω και 2) Δεν με ένοιαζε να το ακούσω. Η συμπεριφορά του μου έφτανε, ο τρόπος που με κοιτούσε, που μου φερόταν, που με είχε εντάξει στη ζωή του, όλα αυτά μου ήταν αρκετά. Μπλα μπλα μπλα, οι πράξεις είναι πιο σημαντικές απ’ τα λόγια, και όλα αυτά τα πολύ σοφά. Αλλά, βέβαια, είναι πολύ ωραίο να στο λένε και να το ακούς, κι όταν δεν στο λένε ενώ θεωρείς ότι είναι ώρα να στο πουν, τότε αρχίζεις κι αναρωτιέσαι *γιατί* δεν στο λένε και μήπως όλο αυτό που νομίζεις ότι ζεις το έχεις φανταστεί.

Δεν το λέω έτσι, εμένα μου έχει συμβεί.

Απ’ την άλλη, μην ακούσω συμβουλές τύπου «μπορείς να το πεις εσύ πολύ απλά γιατί το νιώθεις και δεν πειράζει αν δεν το πει ο άλλος», γιατί μιλάμε για τέτοια αμηχανία που θα εύχεσαι να έρθει η συντέλεια του κόσμου, να σκάσει πυρηνική βόμβα, να εκραγεί κάποιο κοντινό ηφαίστειο, να έρθει η Δευτέρα Παρουσία, οι Μάγιας να είχαν κάνει λάθος και να εννοούσαν σήμερα, εξωγήινοι να προσγειωθούν στην Ακρόπολη ή, ακόμα καλύτερα, στην ταράτσα σου, να αναδυθεί ο Γκοντζίλα από τη Βάρκιζα και άλλα τέτοια Αποκαλυπτικά, ώστε να ξεχαστεί η στιγμή και να την πάρεις σιωπηλά στον τάφο σου. Μιλάμε ότι είναι τραγική συμβουλή. Έστω, κωμικοτραγική.

Δες μερικές εναλλακτικές στην τροπή της συζήτησης:

-«Σ’ αγαπώ»

-«Κι εγώ περνάω πολύ ωραία μαζί σου και α να, κατέβηκε και το Game of Thrones!»

-«Σ’ αγαπώ»

-«Κι εγώ σε θέλω πολύ, τι λες να το κάνουμε εδώ και τώρα και να δοκιμάσουμε κι αυτό με τα μαντίλια και τα κεριά που είδαμε σ’ εκείνη την τσόντα;»

-«Σ’ αγαπώ»

-«Κι εγώ σε βρίσκω λαχταριστή μωρό μου και μια που το ‘πα, νιώθω μια λιγούρα, τι λες, να παραγγείλουμε κάνα σουβλάκι;»

…Νομίζω ότι το ‘πιασες το νόημα.

Αφού λοιπόν δαγκώνομαι για εβδομάδες, έχουμε φτάσει σε ένα σημείο που (εκτός κι αν είμαι τελείως μα τελείως γκάου και στον κόσμο μου –πράγμα διόλου απίθανο) νομίζω ότι κι αυτός με κοιτάζει με το ίδιο νόημα που τον κοιτάζω κι εγώ. Είναι σαν να μην το λέει μεν αλλά να το έχει γραμμένο πάνω στο κούτελο -και δεν λέω ότι το ‘χει «γραμμένο» με την κακή έννοια, μιλάω για την καλή. Αλλά μούγγα. Ένα βράδυ, λοιπόν, πάλι στο τσατ, μαζί με την καρδούλα-καληνύχτα γράφει και ένα “love you”. Χωρίς καν “I” μπροστά. Δηλαδή κάτι σαν αυτό που λες χαλαρά αφού είσαι ζευγάρι για μια πενταετία και θεωρείται φυσικό και δεδομένο. Και σαν να μην έφτανε αυτό, το γράφει στο τσατ! Δεν το λέει από κοντά, δεν με κοιτάει στα μάτια, ούτε καν τον ακούω να το λέει. Απαντώ:

Αν νομίζεις ότι θα ξεμπερδέψεις μ’ αυτό τόσο εύκολα, φίλε μου, είσαι πολύ γελασμένος.

admit you love me ice cream cone

Μ’ αυτά και μ’ αυτά, νιώθω ότι νιώθεις πως τον έχεις γνωρίσει αρκετά. Οπότε, τώρα είμαι ελεύθερη να συνεχίσω την ιστορία μου…

true love corniness i love you corny

 

