Tags

, , ,

 

Ημι-Στοιχείο Νο 1

28 Δεκεμβρίου, είμαι με Αγόρι Που Δεν Θα ‘Πρεπε έξω απ’ τον Hondo. Προ oλίγων λεπτών (μέσα στο Hondo) μ’ έχει εκνευρίσει-αδικήσει, οπότε διαμαρτύρομαι σε έντονο τόνο, θέλοντας να το λύσω επιτόπου. Τον βλέπω ότι δεν είναι διόλου άνετα με το γεγονός. Τον αγνοώ, συνεχίζω να του τη λέω.

Μου λέει μέσα απ’ τα δόντια: “Όχι εδώ, όχι τώρα”. Τον ρωτάω ποιο είναι το πρόβλημά του. Αγόρι Που Δεν Θα ‘Πρεπε: “Τα εν οίκω μη εν δήμω!”

Σημειωτέον ότι αυτό το αγόρι αποφάσισε να με γνωρίσει όταν διάβασε το μπλογκ μου.

Ημι-Στοιχείο Νο 2

Ένα πρωινό (την παναγία μου), σπάει η lava lamp μου κατά τη διάρκεια πρωινού σεξ. Γκλίτερ σ’ όλο το σπίτι, γκλίτερ στα μαλλιά μου, γκλίτερ και σε σημεία που δεν φωτίζει ούτε το γκλίτερ. Στα 36 μου. (Πώς λέμε “παλιμπαιδισμός”; “Παλιν-φοιτητισμός”).

Πάντως, έχω μια θεωρία συνωμοσίας. Δώσε βάση: Η δουλειά του Αγοριού Που Δεν Θα ‘Πρεπε είναι κοντά στο σπίτι μου και πολύ μακριά απ’ το δικό του. Έχω την εντύπωση ότι αργά αλλά σταθερά κάνει μικρές ύπουλες και υποχθόνιες στρατηγικές κινήσεις για να μου κάνει κατάληψη ή/ και να διεκδικήσει το σπίτι μου για δικό του. Για παράδειγμα, από τότε που τον γνώρισα “σκοτώνει” ένα-ένα τα ωραία μου ροζ κοριτσίστικα πραγματάκια, και καλά “κατά λάθος” (βλέπε lava lamp).

Mια μέρα θα ξυπνήσω και αντί για συρταριέρα με παγιετέ μπλουζάκια θα έχω προτζέκτορα κι αντί για μπουντουάρ με κοσμήματα θα έχω μίνι μπιλιάρδο. Δεν ξέρω αν το ότι δεν χωράμε να μείνουμε και οι δύο μαζί είναι θετικό ή ακόμα πιο ανησυχητικό. Ένα βράδυ λέω (αστειευόμενη): “Θα πάω εγώ να μείνω Μυτιλήνη, να κάτσεις εσύ εδώ να ‘σαι δίπλα στη δουλειά”. Απαντά:

Πόσα θες;

 

Ημι-Συμπέρασμα: Αυτό το αγόρι με τρολλάρει ασύστολα.

Τα στοιχεία τρολλαρίσματος είναι πολλά περισσότερα απ’ αυτά αλλά ain’t nobody got time for that. Το θέμα είναι ότι λόγω ελπίδας που πεθαίνει τελευταία, πιστεύω ότι το κάνει καλοπροαίρετα. Απ’ την άλλη, αν η ελπίδα πεθαίνει τελευταία, το λάκκο της τον σκάβει η αμφιβολία…

Αλλά αφήνω το τρολλάρισμα, μπας και καταφέρω να φτάσω εκεί που θέλω. Μετά από όλα όσα έχω γράψει γι’ αυτόν, για πολλά από τα οποία έχει σοβαρές αντιρρήσεις και μάλιστα υποστηρίζει (ψιλο-μάταια) ότι δεν συνέβησαν ακριβώς έτσι (μούσια), και νιώθει προσβεβλημένος και αδικημένος, Αγόρι Που Δεν Θα ‘Πρεπε μια μέρα με έκανε hide (=με «έκρυψε» στο facebook) να μην με βλέπει.

Σοκαρίστηκα.

Αφού συνήλθα, τον απείλησα ότι θα τον λέω “Γλυκοζουζουλίνι” και “Καραμελοτσουρεκάκι” δημόσια αλλά και σε κάθε στάτους μου στο facebook, και ότι θα κάνω tag όχι μόνο αυτόν αλλά κι όλους τους κολλητούς του. Επίσης, ότι θα πάω στο προφίλ του και κάτω από κάθε “χρόνια πολλά” στα γενέθλια και στη γιορτή του θα κάνω σχόλια στους ανυποψίαστους φίλους και γνωστούς του ότι “ευχαριστούΜΕ πολύ, η λίστα δώρων είναι στο Notos Home” (αν είναι αγόρια), και “ποια είσαι εσύ μωρή πατσόλα που λες Χρόνια Πολλά σε ξένους άντρες;” (αν είναι κορίτσια).

Εκεί φοβήθηκε και λύγισε.

 

Παρόλα αυτά, έχω στοιχεία:

 

Στοιχείο Νο 1

Τις προάλλες, μου έρχεται μήνυμα στο facebook από Άγνωστο:

Άγνωστος: “Σόρι αλλά μήπως το Αγόρι Που Δεν Θα ‘Πρεπε πρέπει να μετονομαστεί σε Αγόρι Που Συνέχεια Μαζί Μου Αν Και Δεν Θα ‘Πρεπε Αλλά Δεν Γαμιεται;”

Εγώ: “ε δεν θα αλλάζουμε τώρα ονόματα στα προσκλητήρια…”

Το μετέφερα αργότερα στο Αγόρι Που Δεν Θα ‘Πρεπε.

Γέλασε. (Βεβιασμένα, αλλά γέλασε).

Κάνα δεκάλεπτο αργότερα, εμφανίστηκε στο facebook μου ποστ από φίλη που μόλις έκανε Like σε σελίδα με μονόπετρα.

Σκέφτηκα να κάνω κι εγώ, έτσι για να δω πόσο γρήγορα θα με κάνει block. Του το είπα. Ξαναγέλασε.

Στοιχείο Νο 2

Μέσα στο Μάρτιο διάβασα ότι από τον Απρίλιο καταργείται το επίδομα γάμου.

Τον ρώτησα τι κάνει το Σάββατο.

Πάλι γέλασε.

 

Στοιχείο Νο 3

Παραμονή Πρωτοχρονιάς 2013 ήμασταν σε πάρτι σε σπίτι, σε πολύ βολική απόσταση που περπατιέται απ’ το σπίτι μου. Ως ζεύγος ήμασταν σχετικά «φρέσκο» (δεν είχε προκύψει ακόμα ούτε υπαινιγμός για ανταλλαγή δηλώσεων αγάπης). Αγόρι Που Δεν Θα ‘Πρεπε έτυχε να πιει αρκετά έως πολύ (δεν έτυχε, πέτυχε). Με είχε αγκαλιά τα ¾ της βραδιάς και μου έλεγε πράγματα που του έχω αποκρύψει ως τώρα, γιατί είμαι καλός άνθρωπος και δεν ήθελα να τον κάνω να νιώσει ρόμπα με σταμπωτά λουλουδάκια. Ένα απ’ αυτά ήταν ότι με έλεγε το «πολύτιμό του» ξανά και ξανά. (Παρόλο που μόλις με είδε με ροζ φόρεμα με φουρό και τούλι, είπε “χα χα, μοιάζεις με μπομπονιέρα!”)

 

Στοιχείο Νο 4

Ένα βράδυ είμαι σε γενέθλια φίλου Αγοριού Που Δεν Θα ‘Πρεπε. (Ήμουν ηλιθιωδώς overdressed δηλαδή ντυμένη πιο «καλά» απ’ ό,τι έπρεπε + έγινα ντίρλα με δυόμισι Jack Daniels + έσπασε τραπεζάκι ενώ καθόμουν πάνω). Πριν το τραπεζάκι γίνει συγχωρεμένο, καθόμαστε πάνω και μιλάμε εγώ με Τρισχαριτωμένη Φίλη Αγοριού Που Δεν Θα ‘Πρεπε και Νύφη (nickname άλλης τρισχαριτωμένης φίλης – κοπέλας αδερφού εορτάζοντος). Τρισχαριτωμένη Φίλη που με έχει ξαναδεί δυο φορές και ισχυρίζεται ότι διαβάζει αυτά που γράφω, λέει σε Νύφη: “μα δεν θυμάσαι; σου έχω πει για το μπλογκ της!”

Νύφη, σε αναλαμπή: “Α, ναι!!! Το My Happy Wedding!!!”

Αγόρι Που Δεν Θα ‘Πρεπε ίσως γέλασε για να μην κλάψει, αλλά γέλασε.

 

Στοιχείο Νο 5

Στην αρχή ακόμα των πραγμάτων, μου έστειλε αυτό:

Πες το μου αν είμαι τρελή αλλά είναι από τα πιο γλυκά πράγματα που έχω δει.

Πες το μου αν είμαι τρελή αλλά είναι από τα πιο γλυκά πράγματα που έχω δει.

 

Συμπέρασμα Νο 3: Αυτό το αγόρι παίζει και να με θέλει γενικά.

 

Up Love Disney Pixar

