Tags

, , , , , , ,

 

Επιστροφή από τα Βατερά. Ευτυχώς, η επανένταξη είναι πανεύκολη. Όλα βρίσκονται εκεί που τα έχω αφήσει, στη θέση τους, αλλά όχι με την κακή έννοια, τουναντίον. Δεν με περιμένει ούτε ρουτίνα ούτε γραφείο ούτε πρωινό ξύπνημα (δουλεύω χαλαρά απ’ το σπίτι -αν και όχι από επιλογή). Με τέτοια δεδομένα, καταφέρνω να αποφύγω την ετήσια ελαφριά κατάθλιψη που συνήθως συνοδεύει το τέλος των διακοπών. Η ζωή συνεχίζεται.

Βοηθάει το ότι υπάρχουν μερικές πολλά υποσχόμενες προοπτικές στον ορίζοντα, όχι επαγγελματικές, εννοείται, αλλά από πλευράς γκομενικού. (Ναι, όσο η καριέρα και η επαγγελματική μου καταξίωση βουλιάζουν στην κινούμενη άμμο, τα αισθηματικά μου πάνε φίνα. Το εκτιμώ. Μην είμαστε και πλεονέκτες).

Συγκεκριμένα, μέσα από σχόλια σε στάτους κοινού φίλου, τυχαίνει να γνωρίσω στο facebook τον Πανίσχυρο Μεγιστάνα των Νίντζα (δεν σου κάνω πλάκα, τον πρωταγωνιστή της cult ταινίας). Σχόλιο στο σχόλιο γινόμαστε φίλοι, μιλάμε για ώρες, είναι έξυπνος, ενδιαφέρων, πολύ επικοινωνιακός και γενικά σούπερ. Αυτή τη στιγμή δουλεύει σε μια ταινία fantasy απ’ αυτές που μ’ αρέσουν αλλά ελληνικής παραγωγής(!), και γενικά έχουμε κάποια κοινά -όχι, δυστυχώς δεν εννοώ σχετικά με νίντζα, απλά είναι εικονογράφος και έχω συνεργαστεί με αρκετούς του σιναφιού. Πολύ σύντομα αποφασίζουμε να συναντηθούμε. Κανονίζουμε για ποτό, στο Γκάζι στο Dirty Ginger. Πάμε, βλεπόμαστε, συστηνόμαστε. Το ποτό πάει πολύ καλά. Είναι ευχάριστος κι από κοντά, συνεννοούμαστε, η συζήτηση ρέει, υπάρχει και χημεία. Γενικά, η συνάντηση παίρνει άριστα. Κατά το τέλος της βραδιάς μου στέλνει μήνυμα ο Φίλος από το παράλληλο σύμπαν, ότι βρίσκεται εδώ, στο Γκάζι, με έναν φίλο του που έχω γνωρίσει από άλλη βραδιά. Έρχονται να μας βρουν. Χαιρετιόμαστε αλλά ανταλλάσσουμε μόνο δυο-τρεις κουβέντες γιατί βασικά…

 …είμαι απασχολημένη με το να φιλιέμαι με τον Πανίσχυρο Μεγιστάνα των Νίντζα.

 

Μερικές μέρες μετά (Σάββατο) βλέπω και Διαβολικό Δίδυμο. Ανυπομονούσα να τον δω γιατί είμαι πεπεισμένη ότι αμέσως πριν το καλοκαίρι είχαμε περάσει σε ένα άλλο επίπεδο επικοινωνίας και συνεννόησης και πραγματικά ίσως υπάρχουν ελπίδες για το μέλλον. Και πράγματι, περνάμε πολύ καλύτερα απ’ τις άλλες φορές. Νιώθω πως έχουμε έρθει πιο κοντά, σαν να έγινε ένα breakthrough. Είμαι πολύ πιο άνετα μαζί του, και για μια φορά πετυχαίνουν όλα: σεξ, παρέα, πλάκα, τρυφερότητα. Κομπλέ. Είναι μια μικρή νίκη. (Στον εαυτό μου τη λέω «μεγάλη». Μην σου πω «θρίαμβος»). Κατά τις 3 βέβαια αυτός αποκοιμιέται γλυκά και μια και έχω αποφασίσει ότι δεν υπάρχει περίπτωση να κοιμηθώ σπίτι του και να αφήσω να χαλάσει η μαγεία με ροχαλητό και με το να με δει το πρωί άβαφτη σαν το Χάρο–παρόλο που το προτείνει, το άβαφτη, όχι το Χάρο- σηκώνομαι να φύγω. Ο Φίλος μου από το παράλληλο σύμπαν είχε πει ότι μπορεί να έβγαινε απόψε, τον ψάχνω με sms. Η παρέα του έχει ξεκινήσει για Κηφισιά, στο Chateau. Προς τα μέρη μου. Αποφασίζω να πάω να τους βρω.

Πάω. Τίποτα το συνταρακτικό. Της καριολίασης στο μαγαζί, στριμωχτά με δίμετρες 17χρονες Θεές με γόβες που κοστίζουν αρκετά πιο πάνω από ένα βασικό μισθό, με πιάνει μια μικρή μελαγχολία αλλά κατά τα άλλα μια χαρά. Όλα καλά. Ο Φίλος από το παράλληλο σύμπαν με γυρνάει και μέχρι το σπίτι, με έναν φίλο του. Μένουν προς τα κάτω, ήμουν και στο δρόμο τους, ούτε λόγος να αρνηθώ. Αν και έχουμε ψιλο-τσακωθεί ήδη για το ότι θεωρεί απαραίτητο να με γυρνάει σπίτι όπου και να είμαστε, ανεξαρτήτως πρακτικότητας. Πράγμα που εγώ το θεωρώ τελείως παράλογο, έως και ανεπίτρεπτο.

 Απλά πιστεύω πως δεν είναι σωστό.

 

Εξηγώ: Δεν θα αφήσω να με γυρίσει σπίτι κανείς αν δεν είμαι στο δρόμο του και/ή δεν υπάρχει λόγος. Κι όταν λέω «λόγος», καταλαβαίνεις τι εννοώ. Αν όχι ότι θα τον καλέσω να έρθει πάνω για «ποτό», έστω να σβήσει τα αλάρμ και να παρκάρει για λίγο από κάτω. Θέλω να πιστεύω ότι τουλάχιστον αξίζει να πας κάποια σπίτι για ένα φιλί. (Εννοείται ότι ένα = κανένα, μιλάω για ένα φιλί που κρατάει κάνα εικοσάλεπτο).

Όπως έλεγα και τις προάλλες, η νοητική καταγραφή των πιθανοτήτων ενασχόλησής μου με το Φίλο από το παράλληλο σύμπαν, μετά από την πρώτη γνωριμία μας από κοντά, έχει μπει αυτόματα σε άλλη λίστα, η οποία δεν έχει να κάνει με γκομενικό. Το ενδιαφέρον είναι ότι δεν το έχω κάνει μόνο εγώ, το έχει κάνει κατά πολύ κι αυτός. Πράγμα που με τη σειρά του με έχει κάνει να νιώθω πολύ άνετα και να μην βλέπω πλέον την ανάγκη να ξεκόψω και να απομακρυνθώ. Συνεχίζουμε να μιλάμε, να γελάμε, να συνεννοούμαστε, ακόμα και να πειράζουμε ο ένας τον άλλον, και είναι άνετο. Εύκολο. Δεν χρειάζεται προσπάθεια. Σχεδόν νιώθω το ανήκουστο:

 Είμαστε φίλοι.

 

Έχω πει πολλά για το friend zone. Έχω πει ότι η γυναίκα η σωστή έχει άντρες φίλους στις εξής περιπτώσεις:

1. Αν κάποτε κάτι είχε παιχτεί μεταξύ τους, έγινε, το δοκίμασαν, τέλειωσε, οπότε τώρα μπορούν όλοι οι συμμετέχοντες να συγκεντρωθούν και να κάνουν και καμιά δουλειά αντί να περιμένουν να πιουν 8 ουίσκια για να φασωθούν.
2. Αν δεν υπάρχει απολύτως καμία περίπτωση να γουστάρει ο ένας τον άλλον, πράγμα που έχει αποδειχτεί με κάποιον άγνωστο-στο-υπόλοιπο-σύμπαν τρόπο.
3. Αν έχει άντρες-φίλους μέσα στην παρέα της αλλά όχι κάποιον και καλά «κολλητό» γιατί είναι αδύνατον να βεβαιωθεί για το παραπάνω. Με λίγα λόγια, η γυναίκα η σωστή δεν διατηρεί ΠΟΤΕ μα ΠΟΤΕ και για κανένα λόγο μια «φιλία» με έναν άντρα που τη γουστάρει, ενώ εκείνη τον βλέπει με το ίδιο ερωτικό/ σεξουαλικό ενδιαφέρον που αισθάνεται προς τη μοκέτα.

tunnel of just friends friend zone όχι πια σεξ μόνο φίλοι

Έχω πει ότι μπορεί να της κοστίσει, αλλά η γυναίκα η σωστή θα κάνει συνειδητή προσπάθεια να ξεκόψει από οποιονδήποτε που είναι γλυκός, καλός, την ακούει και είναι πάντα εκεί, έχοντας απώτερο σκοπό να τη γαμήσει. Αυτό πολλαπλασιάζεται επί 1.000 αν πιστεύει ότι ο τύπος είναι ερωτευμένος μαζί της. Η γυναίκα η σωστή προλαμβάνει το friend zone πριν αυτό εξελιχθεί. Γιατί, η γυναίκα η σωστή, ΔΕΝ είναι μαλακισμένη. Και τώρα, θα σκέφτεσαι ότι με όλα αυτά, εγώ, αντί για τη γυναίκα τη σωστή…

…μάλλον είμαι η γυναίκα η κατάπτυστη.

 

Δεκτόν. Αλλά, σοβαρά, ίσως αφελέστατα αλλά με καθαρότατη συνείδηση ειλικρίνειας, ΔΕΝ πιστεύω ότι ο Φίλος από το παράλληλο σύμπαν θέλει απλά να με γαμήσει. (ΟΚ, μπορεί να μην με κλώτσαγε απ΄ το κρεβάτι του αν μαγικά εμφανιζόμουν εκεί, αλλά είναι καλό παιδί και δεν θα ήθελε να με προσβάλλει). Οπότε, μου επιτρέπω την παρέα του.

Μια βραδιά έχει κανονιστεί να δω άσχετη φίλη με άσχετους φίλους της, σε άσχετο μέρος για ποτό. Ως γνωστόν, οι κοινωνικές συναναστροφές με ημι-αγνώστους αποτελούν την ύψιστη δοκιμασία για μένα (μετά το camping). Ζητάω βοήθεια από τον καινούριο μου φίλο από το παράλληλο σύμπαν και δέχεται την πρόκληση, προτείνει μάλιστα να πάμε πρώτα εκεί και μετά να κατέβουμε να βρούμε κάτι δικούς του φίλους προς νότια, για άλλο ποτό. ΟΚ, στέλνω και μήνυμα και σ’ ένα δικό μου παλιό ενδιαφέρον που μένει προς τα κάτω και μ’ έχει πρήξει να τον ξαναδώ, να έρθει να μας βρει με φίλους. Οπότε πάμε και στα δύο.

Στο πρώτο ποτό περνάμε ήσυχα, στο δεύτερο εκεί στα νότια, το Παλιό Ενδιαφέρον έχει άγριες διαθέσεις. Εφαρμόζει μια επεκτατική πολιτική την οποία εκφράζει με σαφήνεια, να μην μείνει κανείς με την αβεβαιότητα. Νιώθω λίγο άβολα, αμήχανα, τον κρατάω σε μια –σχετική- απόσταση. Ζμπρώχνοντάς τον απαλά. Απαλά και διακριτικά. Διακριτικά αλλά με σιγουριά. Το Παλιό Ενδιαφέρον κάνει λίγο πίσω για τα μάτια του κόσμου αλλά αργότερα θέλει οπωσδήποτε να με γυρίσει σπίτι. (Είναι της δικής μου λογικής).

Ο Φίλος από το παράλληλο σύμπαν έχει δηλώσει απ’ την αρχή ότι θα με γυρίσει αυτός σπίτι (είναι της άλλης λογικής αλλά με έχει πείσει ότι μαζί του αυτό είναι) αλλά ζυγίζει την κατάσταση και περιμένει ότι θα φύγω με Παλιό Ενδιαφέρον. Εγώ, απ’ την άλλη, δεν θέλω καθόλου να φύγω με Παλιό Ενδιαφέρον, του είπα να έρθει επειδή κάποτε συμπαθιόμασταν και δεν βλεπόμασταν λόγω απόστασης. Η απόφασή μου έχει παρθεί. Ο Φίλος από το παράλληλο σύμπαν μάλλον εκπλήσσεται όταν του λέω να μου πει πότε θέλει να φύγουμε. Μάλλον εκπλήσσεται περισσότερο όταν στο δρόμο προς το αυτοκίνητο, για να περάσω το δρόμο με τα τακούνια, τον πιάνω απ’ το χέρι.

 

hand holding black white retro jump water puddle

All you need to walk in high heels is someone to hold your hand. #I call bullshit #Don’t try this at home #Caution, wet floor #asemaskouklitsamou 

