Tags

, , , ,

Λίγους μήνες μετά το τέλος της φανταστικής μου σχέσης (διότι ήταν κατά φαντασίαν) με Άχρηστο Παλιοκαργιόλη, το Πάσχα λοιπόν του 2007 έχω μείνει Αθήνα χωρίς οικογένεια (και σχεδόν χωρίς φίλους) και κάνω Ανάσταση μόνη μου. Αμέσως μετά, πάω στο Motel -το κλαμπ- με μία πρώην συνάδελφο από τη δουλειά. Εκεί, γνωρίζω πολύ εμφανίσιμο Αγόρι με το οποίο ανταλλάσσουμε τηλέφωνα –μεταξύ άλλων. Τις επόμενες μέρες βγαίνουμε και ξαναβγαίνουμε. Για κάποιο λόγο με συμπαθεί τρομερά εξαρχής. Λέω “για κάποιο λόγο” γιατί αντικειμενικό λόγο δεν έχω βρει ακόμα. Πώς είναι στο Twilight με τους Λυκανθρώπους που βλέπουν τη γκόμενα και κολλάνε (imprinting) και πάει, τέρμα η αναζήτηση, αυτό είναι; Έτσι ακριβώς. Απλά το αποφάσισε. Χωρίς να το βασίζει κάπου. Αγόρι συνδυάζει το μαγικό: Δάσκαλος Πολεμικών Τεχνών – Οικοδομή. Όπως ανακαλύπτω λίγο αργότερα, ο συνδυασμός αυτός εξασφαλίζει ανεπανάληπτο σώμα. ΑΝΕΠΑΝΑΛΗΠΤΟ. Τι εξώφυλλα Men’s Health και μαλακίες. Ήταν απ’ αυτούς που έχουν το κόμπλεξ: «με θέλουν μόνο για το σώμα μου».

Μία από αυτές που του το δημιούργησε ήμουν σίγουρα εγώ.

Γιατί, για δυόμιση χρόνια, βλέπω Αγόρι Καράτε-Οικοδομή τουλάχιστον κάθε Κυριακή (και εορτή). Τουλάχιστον. Ανελλιπώς. Είναι ντροπή μου που το άφησα να κρατήσει τόσο πολύ αλλά ήταν μετά τον Άχρηστο Παλιοκαργιόλη, οπότε δείξε λίγο κατανόηση, ήμουν σε κατάσταση εκτάκτου ανάγκης. Η αλήθεια είναι ότι δεν μου αξίζει καθόλου η κατανόηση γιατί έπρεπε να ήμουν πιο δυνατή αλλά τέλος πάντων, ό,τι έγινε, έγινε. Ακόμα κι όταν σταμάτησα να τον βλέπω, δεν ήταν με τη θέλησή μου αλλά το ζήτησε αυτός όταν πια το είχα παρατραβήξει το σκοινί. Κινδύνευα να με κρεμάσει. Και, πίστεψέ με, θα τον αθώωναν. Η κατηγορούμενη θα ήμουν εγώ.

Πάντως, το «κυριακάτικο» είδος της σχέσης που είχαμε, για μένα δεν ήταν απλά συνήθεια. Ήταν είδος πρώτης ανάγκης. Προτιμούσα να μείνω πεινασμένη παρά να μην τον δω. Δεν είχαμε τίποτα κοινό, δεν συνεννοούμασταν ιδιαίτερα στο μιλητό, δεν μπορούσαμε να πούμε πολλά χωρίς να υπάρξει εκνευρισμός αλλά ΔΕΝ είχε σημασία. Και μην νομίζεις ότι είχε τίποτα να κάνει με το Σώμα, που προανέφερα. Όχι, το Σώμα ήταν μπόνους.

Το πώς το χρησιμοποιούσε ήταν όλη η ιστορία.

 

Κάθε Κυριακή, ήταν σαν να πήγαινα σε πολυτελές σπα για πανάκριβες θεραπείες Λα Πραιρί (La Prairie= κρέμες που κοστίζουν όσο ένα ενοίκιο) από την κορυφή ως τα νύχια. Ξεκινούσα την εβδομάδα μου ανανεωμένη. Δεν ξέρω τι γινόταν ακριβώς γιατί συνήθως ήμουν σε μια παραζάλη, αλλά με το που ακουμπιόμασταν ένιωθα σαν να έμπαινα μέσα σε ένα κουκούλι υπέροχης ευφορίας.

Το σεξ-ελιξίριο.

 

Σοβαρά, πιστεύω ότι εκτός από το γνωστό Δείκτη Νοημοσύνης και το λιγότερο γνωστό Δείκτη Συναισθηματικής Νοημοσύνης, υπάρχει και Δείκτης Σεξουαλικής Νοημοσύνης. Ξέρω, το σεξ έχει να κάνει με το να ταιριάζεις με έναν άνθρωπο. Δεν το συζητώ, εννοείται. Αλλά, αυτό το αγόρι, πιστεύω πως είχε SQ (κατά το IQ), εκτός κλίμακας, και είμαι σίγουρη ότι μπορούσε να ταιριάξει με οποιαδήποτε. Από ό,τι άκουγα από δικές του ιστορίες (ευτυχώς, δεν ασχολιόταν μόνο με μένα), είχα δίκιο. Το παιδί είχε χάρισμα. Ήταν ταλέντο. Καμιά που τον δοκίμαζε δεν ήθελε να γυρίσει πίσω.

Είπαμε, οι γυναίκες είναι τρελές αλλά όχι τόσο.

 

Πάντως, μην νομίζεις ότι του άρεσε όλο αυτό –σχετικά με μένα λέω- ή ότι τόνωνε τον εγωισμό του. Το αντίθετο. Πληγωνόταν που τον έβλεπα μόνο «σαν ένα κομμάτι κρέας». Άσχετα που άπειροι άλλοι εύχονται να βρουν αυτό ακριβώς. Κι όχι ότι δεν τον νοιαζόμουν και δεν τον έπαιρνα τηλέφωνα ή δεν ήμουν τρυφερή και τέτοια, καμία σχέση, αυτά ήταν δεδομένα, απλά δεν μπορούσα να του δώσω το παραπάνω που ήθελε. Βλέπεις, ήθελα να το δώσω αλλού αλλά έπαιρνα κι εγώ τα’ αρχίδια μου και άρα υπήρχε μια ισορροπία στη ματαιότητα της ζωής. Γιατί, ως γνωστόν, η πουτάνα η ζωή είναι πουτάνα. (Η απόδειξη του όλου πράγματος είναι εδώ).

Έξτρα πειστήριο του ότι η επικοινωνίας μας στο κρεβάτι και στο όλο θέμα σεξ ήταν εκτός πραγματικότητας, ήταν το γεγονός ότι του είχα πει κάτι που δεν έχω ξαναπεί ποτέ σε κανέναν και δεν το βλέπω ότι πρόκειται να το ξαναπώ ποτέ στη ζωή μου (ναι ρε σύμπαν, αυτό είναι πρόκληση γαμώτηνπουτάναμου!) Πάνω στο κρεβάτι, του είχα πει: «Κάνε ό,τι θέλεις» κι επίσης «πες μου οτιδήποτε -μα οτιδήποτε- θέλεις και θα το κάνουμε». Τώρα, αυτό για σένα ίσως να φαίνεται πολύ συνηθισμένο και να μην φαντάζει σαν τίποτα το τρομερό, αλλά σ’ αυτή την περίπτωση ισχύει ένα από τα παρακάτω τινά:

1) Είσαι κορίτσι και δεν έχεις δει και πολλές τσόντες στη ζωή σου κι άντε να έχεις δει και καμία με κορίτσι συν κορίτσι ή κάποια άλλη που η σκηνή τελειώνει πάνω στη φάτσα της γκόμενας και κάτι έγινε, χέστηκε η φοράδα στ’ αλώνι (αυτά λέγονται “vanilla”), άρα δεν έχεις και τρομερή φαντασία πάνω στο αντικείμενο. 2) Είσαι κορίτσι αλλά έχεις έντονες μαζοχιστικές τάσεις / είσαι ουρολάγνα και κοπρολάγνα / όταν βαριέσαι επισκέπτεσαι το κοντινό σου στρατόπεδο/ έχεις δοκιμάσει και το σκύλο σου το Φλοξ. Εδώ πάω πάσο αλλά προσωπικά δεν θέλω ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ με βρωμιά και πόνο ΠΟΤΕ και ΓΙΑ ΚΑΝΕΝΑ ΛΟΓΟ πάνω στο σεξ. (Ούτε καν με το αγαπημένο μου κατοικίδιο). 3) Είσαι αγόρι και έχεις γκόμενα που ανήκει στη μία από τις δύο παραπάνω κατηγορίες. 4) Είσαι το Αγόρι Καράτε-Οικοδομή. Αυτές είναι οι πιθανές εναλλακτικές. Απ’ την άλλη, το να ξεστομίσω ΕΓΩ τέτοιο πράγμα, είναι η ένδειξη απόλυτης και τυφλής εμπιστοσύνης γιατί συνήθως, στις δικές μου συναναστροφές, πάει ο χριστιανός να κουνηθεί γιατί πιάστηκε ο γοφός του κι εγώ αμέσως φωνάζω πανικόβλητη:

Επ! τι πας να κάνεις εκεί;!!!

Τη συγκεκριμένη φορά που το λέω, Αγόρι Καράτε-Οικοδομή με κοιτάει πρώτα πολύ έντονα και προσεκτικά και μετά χαμογελά μελαγχολικά. Μου λέει 1) Πρόσεξε πολύ καλά σε ποιον άλλον θα το ξαναπείς αυτό (είπαμε, Σεξουαλική Νοημοσύνη επίπεδο Νόμπελ) και 2) Το ότι το λες σ’ εμένα δεν έχει κανένα απολύτως νόημα. Θέλουμε ακριβώς τα ίδια πράγματα. Θέλω ό,τι θέλεις και θέλεις ό,τι θέλω. Οπότε μου ζητάς να κάνω ό,τι σ’ αρέσει. Και δεν χρειάζεται να το ζητήσεις. Είχε 100% δίκιο.

 Ακόμα το λέω και κλαίω.

 

Εκείνη την εποχή, μια μέρα συζητάμε στο άσχετο με φίλη η οποία έχει γνωρίσει πρόσφατα έναν σούπερ-γουάου τύπο και κάτι λέει για το πόσο επικοινωνούν και τι τρομερές συζητήσεις κάνουν και υπάρχει ένταση και ηλεκτρισμός και πόσο σημαντικό είναι γενικά να υπάρχει εγκεφαλικό σεξ. Ακούω κι εγώ και γνέφω συμφωνώντας. Λέω: “μα βέβαια, αυτό είναι που με έχει κάνει κι εμένα να κολλήσω με το Αγόρι Καράτε-Οικοδομή. Το εγκεφαλικό σεξ…»

…Κάθε φορά που κάνουμε σεξ, νιώθω ότι έπαθα εγκεφαλικό.

 

 

