Tags

, , ,

Να σημειώσω ότι από το Πάσχα (το οποίο υπήρξε τραυματικό για μένα καθότι υπέφερα με κρύωμα-ίωση-κακό μάτι-κατάρα και 40 πυρετό που κατέστρεψε ολοσχερώς την πασχαλινή μου απόδραση στο Νησί -και ούτε μια φωτογραφία πάνω στο μπαρ δεν αξιώθηκε να με βγάλει η παρέα μου, αυτό ήταν το τελειωτικό χτύπημα), διάγω μοναστικό βίο. Ούτε χαριτωμένα αγοράκια, ούτε σκέτο αγοράκια, ούτε τίποτα. Το τελευταίο ανδρικό μόριο που έχω δει είναι αυτό που έβγαλε τότε μπροστά μου ο Λουκανικάνθρωπος μέσα στο Mo Better (άφτερ ροκ μπαρ), προσπαθώντας να με πείσει να πάμε για παρτούζα. Ναι, κατέβασε το φερμουάρ και το έβγαλε μέσα στη μέση του μαγαζιού.

Φόρα Παρτούζα.

 

Από το Πάσχα, λοιπόν, ζω ως καλόγρια. Βέβαια, η λαϊκή σοφία “αγάμητη”, δεν είναι τυχαία, κάπου βασίζεται. Κι αν δεν βασιζόταν πουθενά ως τώρα και κινδύνευε να σκοντάψει και να πέσει, τώρα, έχει να βασιστεί πάνω μου. Γερά όμως. Γιατί, η διάθεσή μου χειροτερεύει μέρα με τη μέρα, αργά αλλά σταθερά γίνομαι όλο και πιο στριμμένη (ο εαυτός μου, δηλαδή), πώς είμαι όταν πίνω; ε, το αντίθετο, έχω όχι μόνο την τρέντι φάτσα της αγανακτισμένης αλλά και του αναρχικού που σπάει πράγματα και πετάει μολότοφ. Πάω μια στο τόσο να χαμογελάσω και είναι σαν να έχω πάθει εγκεφαλικό, το χείλος μου έχει ξεχάσει τη διαδικασία και πάει δειλά-δειλά και μονόπαντα (σου λέει, τώρα το εννοεί ή τσάμπα πάω ως το πλάι και θα με φέρει πίσω κακήν-κακώς να βρίσει τον κύριο που της είπε καλημέρα;) Ειδικά για μένα, λοιπόν, σύντομα θα επισημοποιηθεί ο όρος “Κακόγρια”.

Παρένθεση: Έμαθα σήμερα ότι τότε μέσα στο Mo Better είχα δει όχι ένα αλλά ΔΥΟ ανδρικά μόρια. Συμπέρασμα:

Όταν πίνω, προφανώς τα βλέπω μονά.

Όχι μόνο του Λουκανικάνθρωπου -λέει- αλλά και του άλλου ενδιαφερόμενου. Αυτού που έχει μια πολύ ωραία γκόμενα. (Έχω χάσει την πίστη μου στους ανθρώπους, Νο 3.416). Και, σαν να μην έφτανε αυτό -λέει- εγώ η ίδια τους είπα ότι δεν πάω (για το τρίο) αν δεν δω πρώτα. Και μου έδειξαν.

Παιδιά, επειδή με ξέρω καλά (αλλά πολύ καλά), στη συγκεκριμένη περίπτωση, αυτό είναι το τελευταίο πράγμα που θα ζητούσα να δω. Άντε και σου λέω ότι εκείνη τη στιγμή εγώ ενδιαφερόμουν. Τι υπάρχει πιθανότητα να θέλω να δω πρώτα για να πω το “ναι”; Ας τα πάρουμε απ’ την αρχή: 1) Ενδιαφερόμενους με προφανή άριστη στοματική υγιεινή και πρόσφατα (διαδοχικά ανά τρίμηνο) αποδεικτικά αποτελεσμάτων εξετάσεων για σεξουαλικώς μεταδιδόμενα νοσήματα. 2) Προορισμό με: α) φρεσκοπλυμένα και σιδερωμένα σεντόνια, β) απόθεμα προφυλακτικών εκτός Durex (έχω ημιαλλεργία), γ) άριστες, απολυμασμένες εγκαταστάσεις μπάνιου, εξοπλισμένες με υγρό σαπούνι και πετσέτες πλυμένες στους 100 βαθμούς κελσίου. 3) Υπεύθυνη δήλωση με υπογραφές και σφραγίδα δικηγόρου ότι δεν θα πραγματοποιηθεί οποιαδήποτε οπτικο-ακουστική καταγραφή του γεγονότος.

Είμαι απόλυτα σίγουρη ότι τα αγόρια κατάλαβαν λάθος. Δεν υπάρχει περίπτωση να ήθελα να δω αυτά που μου έδειξαν. Πώς να το κάνουμε; Με λουκάνικο, δεν με ψήνεις.

 

