Tags

, , ,

Δεν αν-dekko άλλο

 Χτες βράδυ στο Dekko (είπα να δώσω στο μαγαζί μια δεύτερη ευκαιρία) μπαίνω μέσα και με πιάνει μια μικρή κατάθλιψη. Λέω πάει, γέρασα πολύ, όλοι φαίνονται υπερβολικά μικροί εδώ, τέρμα, θ’ αρχίσω το πλέξιμο και θα πηγαίνω μόνο σε συναντήσεις φίλων του βιβλίου. Αγόρι Fogg’s – Μπουζούκια γυρνάει και μου λέει: “Πάλι σε χορό πέσαμε, μόνο 16χρονα είναι εδώ μέσα”. Μικρή ανακούφιση.

 

CandyCamera

 Candybar, παραλιακή, πάλι σε χορό σχολείου, είμαι πλέον σίγουρη ότι εσκεμμένα με πηγαίνει σ’ αυτά το παλιόπαιδο. Βλέπω έναν γνωστό κώλο να κουνιέται πάνω σ’ ένα μπαρ και ναι, είναι η γνωστή χορεύτρια που ήταν το χειμώνα στο Fogg’s. Τελικά δεν θυμάμαι μόνο φάτσες. Δράμα το μαγαζί, φεύγουμε νωρίς να πάμε αλλού. Βρέχει. Δεν έχω ούτε ζακέτα ως το αυτοκίνητο. Κανείς άλλος τριγύρω. Λέω: “Θα σηκώσω το φόρεμα και θα το βάλω πάνω απ’ το κεφάλι μου”. Άγνωστη φωνή από άγνωστο σημείο: “Μαλάκα, την κάμερα!”

Περηφάνια & Αποκάλυψη

 Σήμερα κατάφερα κι εγώ να πω επιτέλους τη μαγική ατάκα: “Ωχ! Εσύ είσαι; Δεν σε γνώρισα ντυμένο!” Απευθυνόταν σε παιδί που κανονικά βλέπω στο γυμναστήριο. Αλλά και πάλι.

Καβάφης – Οδύσσεια

 Άγνωστος τύπος στέλνει μήνυμα στο facebook στο άσχετο. Aπό τις πρώτες ερωτήσεις του είναι “ποια είναι η αγαπημένη σου κολόνια” (!) Μετά: “με τι ασχολείσαι εκτός από δουλειά;” Μεταξύ άλλων, λέω και “…με διάφορα αγόρια και με ένα συγκεκριμένο αγόρι”. Ρωτάει: “Με τον μνηστήρα σου;” Λέω: “Και με τους 108. Αλλά περιμένω να γυρίσει ο Οδυσσέας”. (Πληροφοριακά: 108 οι μνηστήρες της Πηνελόπης). Σχόλιο φίλου: “Δεν πειράζει, θα γυρίσει ο Οδυσσέας και θα γίνει χαμός.” Εγώ: “φοβάμαι πως είναι Καβαφικός. Δείχνει να τον ενδιαφέρει περισσότερο το ταξίδι.” Φίλος: “Άρα σταματάς το πλέξιμο (και το ξήλωμα), κι ορμάς στους 108. Ακόμα και με έναν τη φορά, έχεις 108 εγγυημένα ενδιαφέρουσες μέρες.” Εγώ: “Μπα, χειμώνας έρχεται, μπορώ να αρχίσω να πλέκω και κανά κασκόλ. Γιατί ίσως να το ‘χω παραξηλώσει γενικά…”

Σε τάπωσα

Κάποιο πρόβλημα έχει η τάπα του νιπτήρα μου στο μπάνιο (είναι μηχανισμός, όχι ξεχωριστή) κι εφαρμόζει πολύ καλά ακόμα κι όταν την έχω ρυθμισμένη να φεύγει το νερό κανονικά, οπότε τη βγάζω πλέον τελείως όταν πλένομαι, βάφομαι, κάνω τις διαδικασίες μου, γενικά. Χτες βράδυ, ενώ ετοιμάζομαι να βγω, σε μια στιγμή απροσεξίας πέφτει το βαζάκι του MAC fluidline (eye liner σε gel), κλειστό, μέσα στην τρύπα όπου κανονικά μπαίνει η τάπα. Και εφαρμόζει τέλεια. Ούτε ειδικά κατασκευασμένο να ήταν. Με πιάνει πανικός.

Φέρνω μαχαίρι και προσπαθώ να το βγάλω. Για ώρα. Τι κοπίδια, τι λαβίδες, τι ψαλίδια, τι προσπάθεια κάνω μια ώρα, τίποτα! Δεν κουνιέται. Δεν βλέπω και τίποτα που μπορώ να ξεβιδώσω εκεί μπας και το βγάλω από κάτω -είναι πιο χαμηλά το σημείο που ξεβιδώνει. (Κι άντε βρες υδραυλικό Παρασκευή 1 το βράδυ, σενάριο Γκουσγκούνη, κανονικά). Προσπαθώ να σκεφτώ Μακ Γκαϊβερικά. Σε μια στιγμή απελπισίας, το βλέμμα μου πέφτει πάνω στις ταινίες κερί για το μπικίνι. Ξεκολλάω ταινία, ζεσταίνω ανάμεσα στις παλάμες κατά τις οδηγίες, και τη στουμπώνω μέσα στην τρύπα να κολλήσει στο καπάκι του fluidline. Τραβάω ταινία. Fluidline έρχεται μαζί. Ωσαννά. Δάκρυα χαράς. Veet, και ο νιπτήρας τέλειος, κορίτσια.

